• تاریخ انتشار : 1398/05/07 - 09:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 646
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین کارگاه «بیان تصویری اطلاعات و داده‌ها»

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه دومین کارگاه «بیان تصویری اطلاعات و داده‌ها» را در مرداد سال جاری برگزار می‌کند. مبانی آموزشی این کارگاه بر اساس پانزده سال تجربه کارشناسان این مدیریت در زمینه تولید شاخص¬ها و داده‌های آماری در بزرگترین و پرافتخارترین دانشگاه علوم پزشکی کشور می‌باشد

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه دومین کارگاه «بیان تصویری اطلاعات و داده‌ها» را در مرداد سال جاری برگزار می‌کند. مبانی آموزشی این کارگاه بر اساس پانزده سال تجربه کارشناسان این مدیریت در زمینه تولید شاخص­ها و داده‌های آماری در بزرگترین و پرافتخارترین دانشگاه علوم پزشکی کشور می‌باشد و در روز سه شنبه 98/5/15 در محل ستاد مرکزی دانشگاه طبقه همکف سالن جی6 از ساعت 8صبح تا 16برگزار خواهد گردید.

این کارگاه بصورت تئوری و عملی بوده و دارای مجوز برگزاری کشوری از معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع وزارت متبوع می­باشد لذا شرکت کنندگان می‌توانند از امتیاز ساعات آموزشی آن در کارنامه کارمندی خود استفاده کنند. در انتهای کارگاه شرکت کنندگان برای ایده مورد نظر خود بطور عملی یک اینفوگرام تولید خواهند کرد و از تجارب همکاران خود مطلع خواهند شد. حضور در این کارگاه رایگان است و فقط هزینه‌های صدور گواهینامه و ملزومات اداری اخذ می‌شود.لازم به توضیح است افراد متقاضی جهت ثبت نام، می­توانند به صفحه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات(  http://sit1.tums.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=2&pageid=11172 ) مراجعه نمایند.

 
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 90384
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده

مدیر سیستم

چت آنلاین