با توجه به اینکه تبادل اطلاعات سازمانی، با استفاده از سرویسهای پست الکترونیک رایگان، امنیت اینگونه اطلاعات را با مخاطره مواجه میسازد؛ لذا لازم است کلیه اشخاص حقیقی اعم از اساتید، کارکنان، دانشجویان و بازنشستگان و همچنین واحدهای حقوقی شامل معاونتها، مدیریتها، بیمارستانها، دانشکدهها و سایر مراکز و واحدهای تابعه دانشگاه استفاده از پست الکترونیک دانشگاه را در دستور کار خود قرار دهند که در نهایت موجب تبادل امن اطلاعات و نیز اطمینان خاطر افراد و کل سازمان خواهد شد. پست الکترونیک سازمانی دانشگاه از نام دامنه tums.ac.ir استفاده میکند.
قابل توجه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه:
اعضای محترم هیأت علمی که درخواست استفاده از ایمیل دانشگاهی دارند، میتوانند طبق فایل راهنمای درخواست ایمیل اساتید با مراجعه به منوی مکاتبات اداری، فرمهای درخواست، درخواست ایمیل اعضای هیأت علمی در سامانه سیپاد، نسبت به ارسال درخواست خود و پیگیری نتیجه مربوطه اقدام نمایند.
قابل توجه کارکنان محترم دانشگاه:
در صورت تمایل جهت دریافت خدمات الکترونیک و جهت سهولت و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات مذکور خواهشمند است روی عنوان مربوطه کلیک نموده و فرم درخواستی را تکمیل فرمائید. پس از بررسی و اطمینان از صحت درخواست، شناسههای اختصاص یافته به همراه راهنمای مربوطه به صورت محرمانه و به نحو مقتضی ارسال خواهد شد.
قابل توجه دانشجویان محترم:
دانشجویان مقاطع مختلف که درخواست استفاده از ایمیل دانشگاهی دارند، میتوانند طبق فایل راهنمای درخواست با مراجعه به منوی درخواستهای متفرقه در سامانه سیپاد، نسبت به ارسال درخواست خود و پیگیری نتیجه مربوطه اقدام نمایند. با توجه به اینکه ایمیل دانشگاهی شما پس از فارغ التحصیلی بسته می شود، لذا قبل از تسویه حساب با دانشگاه، ایمیل های ضروری را به ایمیل دیگری ارسال نمایید.(راهنمای "ارسال ایمیل به ایمیلهای دیگر بصورت خودکار" در سایت قرار گرفته است).
در صورت قبولی دانشجو در مقطع تحصیلی دیگر، می بایست از طریق سامانه سیپاد درخواست ایمیل دانشجویی همان مقطع ثبت گردد.