• تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 14:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هم‌اندیشی برای راه‌اندازی الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستان‌های پایلوت

شروع فرآیند تمام الکترونیک در حوزه رسیدگی اسناد سلامت و پیشبرد برنامه راه‌اندازی سلامت الکترونی

جلسه هم اندیشی پیرامون الکترونیکی شدن اسناد بستری سازمان تأمین اجتماعی با هدف راه‌اندازی سلامت الکترونیک (رسا)، حذف اسناد کاغذی و چالش‌های موضوعات یادشده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، روز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ جلسه هم‌اندیشی پیرامون الکترونیکی شدن اسناد بستری سازمان تامین اجتماعی با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات، معاونت درمان دانشگاه و گروه اقتصاد درمان، اداره نظارت سازمان تامین اجتماعی و گروه کارشناسان سامانه رسا، مسئولین درآمد بیمارستان مرکز طبی کودکان و بیمارستان سینا به عنوان بیمارستان‌های پایلوت این طرح و داروخانه‌های ۱۳ آبان برگزار شد.
هدف از این جلسه، بررسی فرآیندهای راه‌اندازی رسیدگی الکترونیکی، حذف اسناد کاغذی و چالش‌های مرتبط با موضوعات مطرح شده بود. شایان ذکر است بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان اولین مرکز پایلوت سامانه رسا در کشور در این طرح مشارکت داشته است.
رسا، سامانه یکپارچه‌ای است که برای تسهیل فرآیندهای بیمه‌گری درمان و افزایش رضایت بیمه‌شدگان تولید شده و راه حل بهینه‌ای برای اصلاح ساختار خدمات، مدل کسب و کار، بهینه سازی فرآیندها و بهبود و یکپارچه سازی زنجیره خدمات ارائه می‌دهد. هریک از ذینفعان مختلف زنجیره بیمه درمان تکمیلی بنا بر نقش و جایگاهی که دارند می‌توانند از خدمات این سامانه بهره ببرند.

 
  • گروه خبری : اخبار گروه تحقیق و توسعه,اخبار مرکز
  • کد خبر : 281530
کلمات کلیدی
محمد امیری
تهیه کننده

محمد امیری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین