• تاریخ انتشار : 1403/07/08 - 12:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین جلسه کمیته حق فنی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

برگزاری نخستین جلسه کمیته حق فنی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نخستین جلسه کمیته حق فنی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات و اعضای کمیته برگزار شد.

نخستین جلسه کمیته حق فنی

در این جلسه که یکشنبه 1403/07/08در دفتر مدیر آمار و فناوری اطلاعات تشکیل شد؛ دکتر سید احمد رضائی، ضمن خوشامدگویی به اعضاء، بر اهمیت و نقش مهم حق فنی و پیگیری برای بهبود پرداختی‌های کارکنان حوزه فناوری اطلاعات متناسب با میزان مهارت، تخصص و همکاری آن‌ها در دستیابی به سیاست‌های دانشگاه در زمینه IT و اجرای آئین‌نامه جدید فاوا تأکید کرد. وی همچنین به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در این موضوع پرداخت و راهکارهای عملی برای چگونگی دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده، مطرح نمود. مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه همچنین بر تسریع در اجرای بخشنامه به ویژه برای آن‌ دسته از همکاران IT که در شرف بازنشستگی هستند، تأکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته ضمن تبادل نظر و ارائه پیشنهادهای خود در موضوعات مطرح شده، به بررسی پاسخ‌های واصل شده از هر یک از بیمارستان‌ها برای کارکنان مشمول دریافت حق فنی و متقاضی مجوز حق آنکالی پرداختند و در خصوص اقدامات بعدی تصمیم‌گیری شد. بررسی دو بیمارستان مهم، دکتر شریعتی و مجتمع بیمارستانی امام خمینی‌ (ره)، و نیز بررسی پیشنهادهای دانشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی و سایر واحدها به جلسه بعد موکول شد.

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 274079
محمد امیری
نویسنده

محمد امیری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *