• تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 07:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

الْیوْم أکْملْت لکمْ دینکمْ و أتْممْت علیْکمْ نعْمتی

پیام تبریک مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به مناسبت عید ولایت

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، آقای دکتر سید احمد رضائی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در پیامی عید سعید غدیر خم و عید بزرگ ولایت را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم و عموم همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک و تهنیت گفتند.

... اگر آنچه نازل کرده به مردم نرسانم وظیفه رسالتش را انجام نداده‌ام ... همانا جبرئیل سه مرتبه بر من فرود آمد و فرمان آورد که اعلام کنم علی بن ابی طالب برادر، وصی و جانشین من در میان امّت و امام پس از من خواهد بود ... او صاحب‌اختیارتان پس از خدا و رسول است و پروردگارم بر من نازل فرموده که «همانا ولی، صاحب‌اختیار و سرپرست شما، خدا و پیامبر او و کسانی هستند که ایمان آورده، نماز به پا می‌دارند و در حال رکوع زکات می پردازند» ... (بخشی از خطبه غدیر).

در هنگامه‌ای که چهره نورانی دین مبین اسلام مورد هجمه شبهات بسیار معاندین و بدخواهان است چنگ زدن بر دستاویز محکم غدیر، یگانه راه شناخت مسیر حق و استواری در این طریق است. "مسئله غدیر مسئله ایجاد یک شاخص و معیار و میزان است؛ تا آخر دنیا مسلمانان می‌توانند این شاخص و معیار را جلوی خودشان قرار بدهند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند" (رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ 1388/09/15). "نعمت اسلام، نعمت هدایت، نعمت نشان دادن صراط مستقیم به جامعه بشریت، آن وقتی تمام و کامل می‌شد که نقشه راه بعد از پیغمبر هم معین باشد" (رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ 1385/10/18).

مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه سالروز واقعه غدیر خم و عید ولایت را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم و عموم همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران عرض تبریک و تهنیت دارد.

 

دکتر سیداحمد رضائی

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

 

 

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 269529

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *