• تاریخ انتشار : 1400/10/11 - 08:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 563
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اخبار فعالیت‌های بخش آمار در آذر 1400

اهم اقدامات انجام شده توسط همکاران بخش آمار در آذر ماه 1400 به شرح زیر بوده است

اهم اقدامات انجام شده توسط همکاران بخش آمار در آذر ماه 1400 به شرح زیر بوده است :

 

1. پروژه شناسایی اقلام و شاخص‌های آماری معاونت‌ آموزش انجام شد.

 

2. تهیه جدول اطلاعات مراجعین سرپایی / تعداد پزشک / شاخص متوسط مراجعه روزانه به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه برای ماه‌های مرداد الی مهر 1400 و ارسال برای همکاران واحد تحقیق و توسعه.

 

3. شاخص آمار فعالیت بیمارستانی آذر ماه 1400 تهیه و روی صفحه مدیریت آمار بارگذاری و نامه اعلام بارگذاری به رؤسای  بیمارستان های دانشگاهی اعلام گردید تا با نام کاربری و رمز عبور شخصی بتوانند اطلاعات را مشاهده نمایند.

دریافت گزارش

4.درخواست ایجاد گزارش­های آمار فعالیت بیمارستانی بر اساس فرم‌های 1-201 و 2-201 در HIS بیمارستان‌ها برای مدیریت محترم واحد ارائه شد.

 

5. شاخصهای منتخب آمار فعالیت بیمارستانی آذر1400 تهیه و برای معاونین دانشگاه و رؤسای بیمارستانها ارسال و در صفحه مدیریت درج گردید.

 

6. فایل پاورپوینت معرفی فعالیتهای واحد آمار برای طرح در شورای آی تی دانشگاه آماده‌سازی و در اختیار معاون مدیر محترم قرار گرفت.

 

7. اطلاعات اردیبهشت الی تیر 1400در مورد تعداد بیمار بستری و تعداد پرسنل بیمارستانهای آرش، روزبه و سینا که از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع درخواست شده بود تهیه و ارسال شد.

 

8. دو جلسه با کارشناسان محترم واحدهای آمار و گسترش شبکه‌های بهداشت و درمان دانشگاه در خصوص ویرایش «گزارش آماری مراجعین سرپایی به شبکه‌های بهداشت و درمان- ششماهه اول سال 1400» برگزار شد.

 

9. گزارش آمار و شاخصهای منتخب آموزشی بر اساس اطلاعات سال1399 سالنامه آماری تدوین و در تب آمار و اطلاعات قرار گرفت.

دریافت گزارش

 

 

10. گزارش داروخانه‌های فعال تحت پوشش برحسب منطقه جغرافیایی و نوع مالکیت با توجه به اطلاعات سال 1399 تهیه و در تارنمای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

دریافت گزارش

 

                                                                                                                       

11. دو بنر با محتوای معرفی آخرین سالنامه آماری و وضعیت دانشجویان غیرایرانی برای اسلایدر وب‌گاه این مدیریت تهیه و در صفحه مربوطه درج گردید.

 

12. پیگیری دریافت و کنترل صحت آمار ماهیانه واصله از بیمارستانهای دانشگاه و سایر بیمارستانهای منطقه تحت پوشش توسط کارشناسان بخش آمار انجام شد.

 

13. گزارش آمار خدمات بستری و سرپایی بیمارستانهای تحت پوشش منطقه جغرافیایی دانشگاه بر اساس اطلاعات سالهای1396 الی 1399 تدوین و در تب آمار و اطلاعات قرار گرفت.

دریافت گزارش

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 203498
مدیر سیستم
تهیه کننده

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *