• تاریخ انتشار : 1400/07/14 - 10:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 424
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اخبار فعالیت‌های بخش آمار در شهریورماه 1400

اهم اقدامات انجام شده توسط همکاران بخش آمار در شهریورماه 1400

        جمعیت تحت پوشش مستقیم دانشگاه در سال 1399 برآورد و در تارنمای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

دریافت گزارش 

 

        فهرست برنامه های آموزشی دایر در دانشگاه طی سال تحصیلی 1400-1399 تهیه و در تارنمای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در دسترس قرار گرفت.

دریافت گزارش 

 

        گزارش امکانات و فضای ورزشی دانشگاه بر اساس اطلاعات سال 1399 تهیه و در دسترس علاقمندان و برنامه‌ریزان قرار گرفت.

دریافت گزارش

 

        گزارش تعداد پیوندهای انجام شده در بیمارستانهای دانشگاه در سال 1399 تهیه و در تارنمای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

 

دریافت گزارش

        جایگاه دانشگاه در آخرین رتبه‌بندی‌های بین‌المللی بر اساس اطلاعات سال 1399 تهیه و در تارنمای مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در دسترس قرار گرفت.

 

دریافت گزارش

        پیرو بازدیدهای بیمارستانی مصوبات صورتجلسه‌های قبلی پیگیری و موارد باقیمانده از مسئولین مرتبط در بیمارستانها پرسیده شده و تمهیدات انجام آنها مهیا گردید.

 

 

        با هماهنگی اداره آمار  معاونت درمان دانشگاه، زمان دریافت آمار فعالیت‌های بیمارستانی از پانزدهم به هشتم هرماه تغییر یافت.

 

        گزارش آماری فعالیتهای معاونت آموزشی دانشگاه در سال1399، جهت بهره‌برداری مخاطبان روی صفحه مدیریت آمار قرار گرفت.

 

دریافت گزارش

        گزارش آماری خدمات بیمارستانهای منطقه تحت پوشش دانشگاه در سال1399، تهیه و از طریق صفحه مدیریت آمار و فناوری دانشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 

دریافت گزارش

        اینفوگرام آمار شاخصهای بیمارستانهای منطقه تحت پوشش دانشگاه در سه ماهه اول سال1400، تهیه و از طریق صفحه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

 

دریافت گزارش

         متن خبر انتشار پانزدهمین سالنامه آماری دانشگاه،تهیه و پیگیری جهت اعلام در صفحه مدیریت آمار و همچنین روابط عمومی دانشگاه انجام گردید.

 

 

        گزارش شاخصهای فعالیت بیمارستانهای دانشگاه در مرداد1400 تهیه و روی صفحه مدیریت آمار بارگذاری شد. همچنین اطلاع رسانی به روسای بیمارستانهای ذینفع انجام گرفت.

 

دریافت گزارش 

        پیگیری دریافت و کنترل صحت آمار ارسالی از بیمارستانهای دانشگاه و سایر بیمارستانهای منطقه تحت پوشش توسط کارشناسان بخش آمار انجام شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 199785
مدیر سیستم
تهیه کننده

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *